A millenniumi generáció egyharmada sokallja a szállítási időt

Az Y és Z generáció között elhelyezkedő millenniumiakat gyakran okolják az olyan hagyományos megoldások felrúgásáért, mint a lakhatás vagy a taxizás. Most viszont úgy tűnik, az e-kereskedelmet sem kímélik.
pexels-photo-1438072.jpg

Egy kutatás szerint még mindig a kiszállítási idő a legnagyobb aggály az internetes vásárlást illetően. Erre pedig csak rátesz egy lapáttal, hogy a millenniumi generáció tagjait rendkívül frusztrálja a hagyományos kiszállítás időigényessége.

 fashion-man-wristwatch-model.jpg

Az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Kanadában összesen több, mint 3000 vásárló véleményét kérték ki. Az egyre növekvő vásárlói igények eredményeképpen folyamatosan nő az elvárás az expressz módon történő, azonnali kiszállításra. Azonban, ha jobban megvizsgáljuk ezt a kérdést, láthatjuk, hogy milyen értékes lehetőséget tartogat ez az e-kereskedelemre épülő vállalkozásoknak. A vásárlói elégedetlenséget már elkezdték mások is a jó értelemben kihasználni, ezzel lényegesen megelőzve a konkurenseiket. Az Amazon például már bevezette az aznap történő kiszállítást, amelynek hatására 2017-ben sikerült az interneten keresztül történő eladások közel 50 százalékát megkaparintania.


pexels-photo-1266007.jpg

Nem titok, hogy a kiszállítás kérdésre kulcsszereplő a most is folyó e-kereskedelmi versengésben. Ha a szállítási költség, gyorsaság és megbízhatóság jelentős faktorok a millenniumi generáció vásárlási folyamatainak során, teljesen logikus lépés a kereskedők részéről, hogy jobban ráfeküdjenek erre a területre.

 pexels-photo-230544.jpg

Éppen ezért dönt egyre több kereskedő az olyan alternatív szállítási lehetőségek mellett, amelyek képesek garantálni az azonnal történő kiszállítást. További kutatások is alátámasztják, hogy a kereskedők 90 százaléka egy évtizeden belül át fog állni a kiszervezett alapon működő csomagszállításra, hogy meg tudjon felelni a vásárlók elvárásainak.